Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-26, 21:56   #19
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

För övrigt är iaf jag tacksam för alla som streckar Hazard Boko imorn, massa onödiga streck som går på en "chanslös" häst.

Den har gått i, om jag räkna rätt 28 lopp med prissumma över 100 k, och vunnit 1.... 2018.... Hästen är fin men vek, och duger inte, tror inte jag iaf, att vinna i Guld mot härdade guldhästar. Inte än iaf, då får han visa bättring av stridsvilja och moral först.

Disco given utgång i loppet, körs till spets (Hazard släpper garanterat) och vinner om den vill, annars finns betydligt mer troliga vinnare bakom än Hazard Boko.

Nämner 3 superskrällar:

On Track Piraten (slår inte felfri Disco men duger mot övriga på favoritbanan Romme, vunnit 10 av 16 här tror jag det var?)
Evaluate (lossnar det nu för den? Såg otroligt fin ut senast, vann väldigt enkelt och har Disco en dålig dag så...)
Appolon De Kacy ( har spurtat ner bättre hästar än det här, långdragen spetskörning kan han sitta där, oavsett vad Westholm säger, se upp till galet låg procent!)

Kanske får äta upp det imorn, att dizza en häst på 1640 auto från spår 5 med namn efter min favoritspelare är kanske inte så smart, men men.. vi får se =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat