Jag körde allt i ett block med Leifs U 6-4 system (för mig blev det 175 kuponger) Raderna kopierade från Copema som han använder för att göra systemen
Spoiler:
Kod:
U-tips 13 12 11 10 Chans
----------------------------------------
10 - - - - 1/1 100%
9 - - - 160 16/16 100%
8 - - 40 240 48/114 42,10%
- - 32 208 60/114 94,73%
- - - 160 6/114 100%
7 - 8 64 248 240/476 50,42%
- 4 42 210 160/476 84,03%
- - 40 200 72/476 99,15%
- - - - 4/476 100%
6 1 12 69 238 640/1289 49,65%
- 8 56 216 360/1289 77,57%
- 4 38 184 240/1289 96,19%
- - - 120 48/1289 99,92%
- - - - 1/1289 100%
5 1 11 61 217 960/2364 40,60%
1 11 61 207 960/2364 81,21%
- - 24 144 240/2364 91,37%
- - 20 150 192/2364 99,49%
- - - - 12/2364 100%
4 1 10 54 190 1440/2972 48,45%
- 5 45 185 768/2972 74,29%
- 3 30 147 640/2972 95,82%
- - - 60 64/2972 97,98%
- - - 48 60/2972 100%
3 - 5 40 160 1152/2528 45,56%
- 3 27 129 960/2528 83,54%
- - 15 125 256/2528 93,67%
- - 6 58 160/2528 100%
2 - - 15 110 384/1392 27,58%
- - 15 105 768/1392 82,75%
- - 6 52 240/1392 100%
1 - - - 45 256/448 57,14%
- - - 30 192/448 100%
0 - - - - 64/64 100%
----------------------------------------
Jag brukar radera blockinfon som ligger sist i wga filen så kan man användan SharpsGar filer i WinGar2SvS
Man behöver inte den infon. För blocken kan man ju mata in manuellt om man bara ska beräkna om man redan har en fil. Dock måste man hålla reda på vilka tecken som tillhör i t.ex block 1 och så vidare själv
I wga filen: Radera det rödmärkta i wga filen i nån texteditor och spara igen så funkar det i WinGar2SvS