Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-27, 00:29   #81
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Jag körde allt i ett block med Leifs U 6-4 system (för mig blev det 175 kuponger) Raderna kopierade från Copema som han använder för att göra systemen
Spoiler:
Kod:
U-tips       13   12   11   10     Chans
----------------------------------------
10            -    -    -    -      1/1      100%

9             -    -    -  160     16/16     100%

8             -    -   40  240     48/114    42,10%
              -    -   32  208     60/114    94,73%
              -    -    -  160      6/114    100%

7             -    8   64  248    240/476    50,42%
              -    4   42  210    160/476    84,03%
              -    -   40  200     72/476    99,15%
              -    -    -    -      4/476    100%

6             1   12   69  238    640/1289   49,65%
              -    8   56  216    360/1289   77,57%
              -    4   38  184    240/1289   96,19%
              -    -    -  120     48/1289   99,92%
              -    -    -    -      1/1289   100%

5             1   11   61  217    960/2364   40,60%
              1   11   61  207    960/2364   81,21%
              -    -   24  144    240/2364   91,37%
              -    -   20  150    192/2364   99,49%
              -    -    -    -     12/2364   100%

4             1   10   54  190   1440/2972   48,45%
              -    5   45  185    768/2972   74,29%
              -    3   30  147    640/2972   95,82%
              -    -    -   60     64/2972   97,98%
              -    -    -   48     60/2972   100%

3             -    5   40  160   1152/2528   45,56%
              -    3   27  129    960/2528   83,54%
              -    -   15  125    256/2528   93,67%
              -    -    6   58    160/2528   100%

2             -    -   15  110    384/1392   27,58%
              -    -   15  105    768/1392   82,75%
              -    -    6   52    240/1392   100%

1             -    -    -   45    256/448    57,14%
              -    -    -   30    192/448    100%

0             -    -    -    -     64/64     100%
----------------------------------------


Jag brukar radera blockinfon som ligger sist i wga filen så kan man användan SharpsGar filer i WinGar2SvS
Man behöver inte den infon. För blocken kan man ju mata in manuellt om man bara ska beräkna om man redan har en fil. Dock måste man hålla reda på vilka tecken som tillhör i t.ex block 1 och så vidare själv

I wga filen: Radera det rödmärkta i wga filen i nån texteditor och spara igen så funkar det i WinGar2SvS
Spoiler:
Kod:
121166111121
121611611121
126111161121
126111116121
121111166121
121161116211
121161161211
121611116211
121611161211
126111611211
126116111211
121116611211
121111166211
121661111211
//Block 1 E-Hel :0
//Block 1 E-Halv:2
//Block 1 U-Hel :7
//Block 1 U-Halv:0
//Block 1 M-Hel :0
//Block 1 M-Halv:0
//Block 1 E-Min :0
//Block 1 E-Max :2
//Block 1 U-Min :0
//Block 1 U-Max :7
//Block 2 E-Hel :0
//Block 2 E-Halv:0
//Block 2 U-Hel :0
//Block 2 U-Halv:3
//Block 2 M-Hel :0
//Block 2 M-Halv:0
//Block 2 E-Min :0
//Block 2 E-Max :0
//Block 2 U-Min :0
//Block 2 U-Max :3
//Block 3 E-Hel :0
//Block 3 E-Halv:0

Senast redigerad av Tord den 2021-02-27 klockan 01:08.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat