Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-27, 13:38   #33
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NickNack Visa inlägg
Någon som har tillgång till intervjuer och vet vad Micke Eriksson har sagt om Pappa Jonnys Ilse? Glömmer aldrig insatsen från hästen när Goop körde och idag är det Örjan som kör. Inne på att chansspika i ett annars öppet lopp, men har inte hört något om hur det kommer sig att Örjan kör idag och vad Micke tror om hästens chanser...
- Hon blev behandlade efter Bergsåker och behövde loppet senast. Har gått intervaller hos Patrik Fernlund två torsdagar i rad och hästen känns fräsch, men nu ställer vädret till det då tjälen släpper. Jag vet inte hur vi ska få till träning i veckan, får hoppas på intervaller på Sundbyholm under veckan, allra helst på torsdag. Hon har, bortsett från segern på Eskilstuna med Björn Goop, typ alltid haft dåliga spår, men så är ju inte fallet denna gång. Hon är snabb ut utan att vara någon blixt och jag hoppas att hon kan nå ledningen. Om inte direkt så kanske i ett andraskede. Senast körde jag själv och då gällde öppet huvudlag, nu blir det norskt med rycktussar som vid segern och femteplatsen i V75-finalen. Vi har ett bra läge, en säker kusk, startar över en passande distans varför hon väl borde ses som ett tidigt segerbud i loppet, säger Mikael Eriksson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NickNack (+20)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat