Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-27, 20:26   #1
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

GS75 JACKPOT Halmstad 28/2

Skapar väl en tråd för söndagens intressanta tävlingar!
Har själv inte hunnit läsa på en, det sker inatt, bidrar med mina tankar efter det.
Men den som redan nu kollat igenom och sett ut ngt intressant får ju gärna inleda med ngt bra tips man inte får missa i jakt på miljonerna! =)

Edit:

Avd 1: Ser ut att stå mellan 3 5 6. Nämner 7 som en jätteskräll med.

Avd 2: Otroligt jämnt lopp, alla utom 11-12 kan vinna, här får man grotta ner sig.

Avd 3 nr 6 Dynamight Light rids av Tova Bengtsson som har grymt facit med hästen i monté!
5 starter har givit raden 1 1 2 3 1, det är värt respekt. Kanske man utmana favoriten här.

Annars gillar favoriten nr 4 Halmstad, 3 starter är (1 i monté) har givit resultaten 2 1 2. Då den var 2a där i september förra året var det som 105oddsare och den slog då tex hästar som Reddington och Booze.

7 Major Tom är en fin Montéhäst men inte startat sen i Maj förra året, lär behöva loppet.
2 MT Nordig Spirit går alltid jämnt och bra, strtsnabb, får bra position, men borde väl ändå inte kunna utmana nr 4 och 6 här tycker man? övriga har försumbara chanser vad jag kunde se.
9 Roofparty är en klart duglig häst som gör Montédebut. Svårbedömt och man får hoppas på ngn intervju med tränaren här.

4-6 lås om inget nytt framkommer imorn.

Avd 4: Som i avd 1, tycks stå mellan tre hästar, 3 5 och 7. Lägger till jätteskrällen nr 1 här som satt fast i samma lopp som Cash Valley vann senast. Hade inte slagit den antagligen men säkert blivit 2a med lucka tidigare.

Avd 5: Ser rätt svårlöst ut vid snabb anblick. 3 5 9 10 hittade jag efter att ha kollat lite närmre på loppet. Känns som att en del här (6 7 11) kommer bli överstreckade, men det är bara en gissning i nuläget..

Avd 6: Hästarna jag aldrig lär mig skilja på, Inertial och Infinitus är med här, båda ses med chans. Så även Payet D.E. såklart, ska Hanna L få till styrningen denna gången?
8 och 9 skrällfunderingar.

Avd 7: Kul lopp över lång distans. 3 4 5 6 10 känns tidigast för mig. 5 är jättesusaren, gick jättebra senast, hade varit tvåa om loppet varit 20 m längre. Perfekt spår nu, blir det lite körning så...

Senast redigerad av mr_stylez den 2021-02-27 klockan 21:58.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat