Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-06, 12:21   #55
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lucky Truc verkar jag få plats med till slut men det blir som sjättestreck. Osäker, bakspår, många bra där framme. Borde bli svårt. Precalculated hoppar jag över, är också garanterad spår.

Slide garderar jag nog bara med Pacific. Trodde det var för kort distans redan senast men det visade han att nu har den fart nog att senast att klara varvet kortare än den behövde tidigare. Hittar han till dödens eller bara inte är alltför långt bak 700 kvar så kan han mangla ner dem igen.

Ultra Bright hade jag som enda preliminärspik och nu när två strukits känns den ännu bättre. Tunt fält och Åby så många borde gilla innerspår och inte bli i vägen och han borde få en position hyggligt långt fram. Då är hon hårdare än gröngölingarna där framme när Örjan sätter in attacken.

Dark Roadster jätteklar favorit i avslutningen fattar jag inte. Stenhårt bronslopp där med troligtvis hård och oviss inledning. Echelon 4% och Call Me Brodda 2%???
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat