Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-06, 17:31   #161
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Kollade ni överhuvudtaget lopparkivet på 1 Billi Time? Knappt medel ut bakom bilen. Jag hade 5 Pere Ubu som klar spetsvinnare och det stod skrivet i stjärnorna att Flemming skulle få ett ruskigt tufft lopp.

Jag hade 5-4-2 som mina tre första streck. Lämnade dessvärre 8 Awesome Kronos utanför lappen på sex streck eftersom han kändes totalt chanslös på läget. Tji fick jag.

Spik 1 Garca i V75-6. Sedan hoppas jag på 8 Cargo Door i sista för att få lite cash på sex rätt. Jag tror 3 Echelon bombar till ledningen, sedan får 4 Dark Roadster överta i andraskedet. Sedan får vi se vart 8 Cargo Door hamnar positionsmässigt. Jag tror att det blir målfoto på dessa tre ekpiage då 3 Echelon är helt ruggig på open stretch.
Synd att du skrev det först efter loppet, för om man t ex läser Daniel Berglunds krönika blir det motsägelsefullt. Själv hade jag ingen aning då jag varken kollar danska lopparkiv eller följer danska travet , men så hör skriver Berglund:

” Jag har sett Billi Time öppna snabbt och spetsa från innerspår på Billund (finns inte i lopparkivet) och här verkar Flemming helt inne på att ladda tufft från start vilket han sällan gör. Då är det nog bra spetschans och om han skulle bli överflyglad av nr 2 eller mer troligt nr 5 så lär ändå den hästen köras i spets och därmed ge Billi Time ett perfekt lopp bakom.”
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat