Jag har inte själv läst på omgången ordentligt med följer ju travet "ganska" mycket så slänger ut lite tankar jag får genom att ögna igenom listorna, läs och kasta det i papperskorgen eller dubbelkolla idéerna
V75-1 9 Toddler - 2,26% 3e rikast i fältet, var inte tom i mål senast. Högst segerprocent av alla i fältet.
V75-2 11 Svecak Palema - 6,82% Rejält kuskplus i min mening från Anders Svandstedt till Kevin Oscarsson, trots att Anders kört senaste 5 har man nosat på bra placeringar.
Står riktigt bra inne i loppet.
V75-3 7 Totti Face 2,67% varnade jag för senast och fick betalt då den segrade, i detta loppet rensar det otroligt bra på alla hästar bakom favoriten som har ett bakspår och spår 5 i volten. Trodde först detta var auto då alla snackade om att det var ett bra spår då galopprisken på Maestro Crowe minskade men voltstart och spår 5?! Jo men har ingen utvändig så kan väl vända som man vill. Jaja, Totti är snabb och har bra chans att få en ypperlig position och avslutar alltid bra.
V75-4 5 Garca 5,14% Får en ny chans, återigen en insats som det ropade nästagångare om senast. Fattar fortfarande inte att Jepson valde att sitta kvar senast.