Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-13, 13:31   #52
zimonzzon85
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14817
Standard

Atg har fått ihop en riktigt rolig och spelvärd omgång tycker jag här på Axevallatravbana!

Kommer dela med mig lite av mina ideer denna dag, med både drag och ett par spikförslag.

Spikförslagen fanns en del och bara välja rätt denna omgång så kan man nog sätta 7 idag!

Jag kommer gå ut hårt redan i första på ett av mina system nu vad det ser ut som och det är , 4 Ubiquarian Face - Adrian Kolgiini . Tycker den går ner lite i klass och va en väldigt klen silver i mina ögon. Tror den får ta över av 2 Mr Clayton J.F.och köra spets o slut runt 35%
Sedan har vi i avdelning 3 , långloppet som är 3140 m och där storfavoriten 12 Maestro Crowe - Johan Untersteiner, går ut och som gynnas av att få starta där bak. Mötte nästan halva fältet sist och vann ändå med 2 galopper i ryggen. Är överlägsen i kapacitet och skall bara krossa dessa. Kör spik på den på ett av mina system. 68 % i nuläget sjunker där många vill fälla honom nu.

Sen kommer vi till mitt tredje spikförslag som jag har haft sedan jag såg startlistorna och det är i avdelning 5. 12 Zeolit- Magnus A Djuse, Som tränaren är väldigt optimistisk med och tror den bara vinner detta lopp! Och jag håller med , har mött bättre hästar än detta i mina ögon i dem senaste loppen. Siktas mot derbyt också. 14 % just nu men lär la höjas men tycker det är den bästa spiken i omgången.

Kommer nu till mitt miljondrag och det är nämligen i fjärde avdelingen 6 Bearicedream- Örjan Khilström. Jätte plus med kusken och springspår som gör att han kan välja en fin resa med henne. Plus vi vill ju ha en hemma tränare/häst som vinner ett lopp i omgången 2 % just nu lite lågt för att ha ett av dem bästa spåret och kusk.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat