Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-16, 10:18   #3
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Måndagens V4 på Lunchen från Färjestad var jag ruskigt dåligt på det, inte många rätt där.

Avd1 8 Guli Roy kommer hit med två raka segrar. från lite "snällare" spår 3 och 7 nu ska man försöka ta sig iväg från ett femtespår ramla han tillbaka i gamla synder och galopperar månne? 6 Tangen Piril har sett fin ut i årets två starter, senast startade med 20m bakom Guli Roy och i mål var man fast i ryggen på just Guli Roy med lite krafter kvar såg det ut som men denna gången startar de på samma volt!

Avd2 6 Balotelli Crown har visat en finfin form och var senast ute mot bättre hästar riktigt intressant uppgift här! Vet inte om jag kommer lira någon V4 men det hade nog blivit min spik isåfall om ingen annan knepig info dyker upp under förmiddagen.
6an i första väldigt tidig!
Passa även totalt ospelade 4 Rubus som denna tiden förra året kom igång rejält och härjade på V75 mot bättre hästar än dessa, jämn på 23-24tider hela tiden, är den tillbaka där vinner den ett sånt här lopp. Kul till bara 1%!

Balotelli är väldigt spelvärd till lite över 40% bord eha iaf 60.70% vinstchans mot dessa, går ner väldigt i klass jämfört med senast och håller toppformen. Spik på allt!

Avd 3 och 4 är jämnare, klart 6 Albert Zonett bör vinna avd 3, men årsdebut och ngt osäker form gör det kanske värt att gardera där.

Sista förtjänar nr 3 att få vinna snart, men 8an blir tuff om uffe kör den lite bättre denna gången, skoryck nu intressant, ska ha bra chans här!

4 6
6
6
3 8

Kostar 8 kr x10 kommer jag köra iaf
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4)

Senast redigerad av mr_stylez den 2021-03-16 klockan 10:59.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat