Pluggat omgången under dagen. Känns som att spelarna är hyfsat rätt på det.
Avdelning 1: Favoriten 10 Don Cash är bästa hästen. Gynnas av två strukningar från sitt bakspår. Ingen jag spikar dock.
Avdelning 2: 1 Didi Dam gynnas enormt av att starta 20 meter före alla andra. Utgång, men kommer att garderas rejält ifall den mot all förmodan gör bort sig.
Avdelning 3: Favoriten 1 Scorpion's Madness är hyggligt snabb ut och har stor chans att hitta till ledningen.
Avdelning 4: Kanske det mest öppna loppet på förhand. 4 Voltaire P Hill är storfavorit, men ingen som jag vågar hålla i handen hela vägen och kommer att garderas. Finns några spännande lågstreckade här.
Avdelning 5: Favoriten 1 Eight Hour kan möjligen hitta till spets. Tuffast emot är 8 Archidamia. Garderar dessa med ett par streck.
Avdelning 6: 6 Sorbet är bästa hästen, men är alldeles för högt spelad i mitt tycke. Finns ett par intressanta motbud.
Avdelning 7: De två mest betrodda 4 Breidablicks Nubbe och 8 Dear Friend är helt rätt favoriter i loppet.
Avdelning 8: 10 Moses är bästa hästen i loppet, men har en del att runda här. Ingen jag spikar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|