Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-17, 15:20   #19
Slark

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 659
Standard

Pluggat omgången under dagen. Känns som att spelarna är hyfsat rätt på det.

Avdelning 1: Favoriten 10 Don Cash är bästa hästen. Gynnas av två strukningar från sitt bakspår. Ingen jag spikar dock.

Avdelning 2: 1 Didi Dam gynnas enormt av att starta 20 meter före alla andra. Utgång, men kommer att garderas rejält ifall den mot all förmodan gör bort sig.

Avdelning 3: Favoriten 1 Scorpion's Madness är hyggligt snabb ut och har stor chans att hitta till ledningen.

Avdelning 4: Kanske det mest öppna loppet på förhand. 4 Voltaire P Hill är storfavorit, men ingen som jag vågar hålla i handen hela vägen och kommer att garderas. Finns några spännande lågstreckade här.

Avdelning 5:
Favoriten 1 Eight Hour kan möjligen hitta till spets. Tuffast emot är 8 Archidamia. Garderar dessa med ett par streck.

Avdelning 6: 6 Sorbet är bästa hästen, men är alldeles för högt spelad i mitt tycke. Finns ett par intressanta motbud.

Avdelning 7:
De två mest betrodda 4 Breidablicks Nubbe och 8 Dear Friend är helt rätt favoriter i loppet.

Avdelning 8: 10 Moses är bästa hästen i loppet, men har en del att runda här. Ingen jag spikar.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat