https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-87b0309fa6be
Även om allt inte är slagit i sten så siktar jag på tre spikar till i morgon och tycker mig ha hittat tre stycken trevliga spikar. De här kommer högst troligast att spikas ifall inget extraordinärt inträffar.
Avd 2: En häst från stall Bergh som brukar ha vältränat och starka kusar. Nu med en lika formlös Björn Goop som spelläggaren i omgången. Det kan vara 20 mars det vänder. Aloha Chip har tävlat barfota tre gånger i livet, samtliga hos Bergh. Två vinster när tränaren själv körde och en diskvalifikation när Saga Laursen körde. Även en andraplats med barfota bak med Bergh. Nu lång distans och nedstruken till spår 6 känns hyperintressant och i dag endast 4.16%. Lär stiga men får vi den under 10% känns det som ett kap. Känns hyperintressant även om det är några bra mot. Men lägsta klassen och årsdebuten avklarad. Var liknande med en Berghtränad i onsdags!
Avd 3: Heavy Sound är en häst jag älskar. Jag får sikta på spets och slut här till urtråkig procent men att dubbla med Partizan Face känns inte rätt på ett matematiskt.
Avd 5: Björn Goop och Astronascente Zac över kort distans från "bra" spår känns väldigt intressant. 20% i skrivande stund och det är jag nöjd med. Startsnabb och kan sitta i spets eller köras dit. Men kan även vinna från andra positioner. Så andra segern för Goop här under dagen då
Övriga avdelningar kommer jag jobba med under kväll och morgondag. Det här blir nog sista matematiska systemet från min sida på ett tag och framöver kommer jag åter köra reducerat via mitt bolag! Men det skiljer några timmar i tid för mig mellan matematiska och reducerade. Den tiden och orken har jag inte haft för att bygga reducerade men jag vet fördelen med dessa system. Så sista skottet innan löningen kommer till påsk! Vi hämtar ut degen veckan innan dock
Häng på för 25 kronor andelen. Lite högre än jag brukar när det är matematiskt. Jag plockar fyra andelar själv (minst 8% i systemet).
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-87b0309fa6be