Har varit och kladdat runt lite nu i loppen och det känns som jag inte riktigt får ihop det som jag vill i de fyra "öppna" loppen. Har börjat skissa lite som kan synas men det kan ändras enormt i morgon så de här strecken ska tas med en nypa salt även om de i första och sjätte där jag ville ha många hästar känns hyfsat givna oavsett uppbyggnad.
Nu har jag istället fyllt på med ett antal hästar i fjärde och sjunde avdelningen. Känns som det kanske inte behövs så många där men det finns en del intressanta lågprocentare. Mycket hopp så klart att det ska studsa rätt.
Skulle vi stå över favoriterna i första, fjärde och sjätte blir det ju enorma chansningar och sannolikheten att alla faller är ungefär 26%. Inte så tokigt ändå men det garanterar ju inte att vi hittat vinnaren där bakom. Dessutom måste favoriten i andra falla och får lågprocentare vinna! Vem sa att V75 var enkelt? Ingen va?
Jag ska nog få ihop något med bra potential under lördagen även om det kanske blir ett skrällsystem deluxe, men sådant händer ju lite då och då. Hellre falla på att en favorit vinner än att tappa miljonen för att 7%-aren vann
Spikarna är klara och tycker ni det är intressant så är det 25 kronor andelen!