Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-20, 13:04   #64
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du brukar komma in och kommentera nästan en vecka efter mitt inledande inlägg. Jag håller med om att spetschansen inte är given, men inte främst pga spår 1 utan på den info som kommit under veckan och som jag inte kände till när startlistorna släpptes.

Elain Web ska lättas rejält i balansen. I veckans intervjuer stod det från vinter till sommarskor men idag på morgonen ändrat till barfota runt om ffg på länge.

Ännu mer intressant att Stefan Melander aviserar skygglappar på Union Forces. Kikat lite i lopparkivet i veckan vad det kan betyda och fastnade för loppet i Gävle i sept i fjor där det tydligt går att se att skygglapparna, det helstängda huvudlaget, sitter på. Då fullkomligen flög den till spets från spår 6.

Viktig info för spetsstriden.

I morgon föreslår jag att spiken drar igång V75 slingan när startlistorna kommer och gör en första analys av loppen. Sen kommer jag in 6 dagar senare och påtalar vad han missat.
Säg inte då att han "vunnit spårlotten" när det räcker att någon snackar om att utmana den om ledningen för att du ska svänga på det. Vore ju konstigt om alla 7 på utsidan kollektivt sa att vi lägger oss på rygg för Haugstad har innerspår. Kanske om det var V64 och 30k i förstapris.

Kan bli snack och lite verkstad om körningen mot favoriten också, har verkligen hänt mer än en gång förr. Men håller Haugstad i handen till 60% på V75, det gör jag nästan inte oavsett vad.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+20)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat