Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-21, 14:40   #255
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Man kan väl inte med den bästa vilja i världen påstå att du ens försökte svara på när du EN gång har lyckats med dina system de senaste tre åren. Eftersom du själv nyss påstod att du ibland lyckas bra så undrar jag helt enkelt bara när detta i så fall skulle ha skett? EN rättninngskod räcker! Istället försöker du insinuera att jag skulle ha hittat på mina vinster och att jag skulle vara en favoritspelare och vara rädd för att förlora. Jag älskar att spela med skrällar, men det ska vara skrällar som har chans att vinna. Ottilia Fri, Incredible wine och Dulche de Leche är tre jag kommer på ur minnet som jag tipsat om bara i år och som varit mycket lågt streckade, seger för de två första och målfototorsk för den sistnämnda.

Jag har postat många vinster här tidigare, den största på över en kvarts mille och tycker inte jag har något att bevisa. Jag lovar dock att posta mina tio största vinster så fort jag får tillgång till min gamla laptop. Men jag förstår att måste försöka lyfta fokus från dina egna tillkortakommanden och försöka projicera dessa på andra, hur skulle du annars kunna fortsätta sälja andelar?

Problemet jag har med dig är att du är helt talanglös, spelar bort andras pengar (det närmar sig i stormfart 6-siffrigt av sharpsmedlemmarnas pengar som du torskat), och hela tiden försöker påskina hur duktig du är. Som att du vore påläst och har koll på detta. För mig är du som en telefonförsäljare som säljer skräp när du gör reklam för dina andelar. Hur läser du på egentligen? Har du någon gång gått in och kikat på minst fem starter på samtliga startande i ett lopp i lopparkivet?

PS. Jag är bara 81000 plus sedan jag började spela igen i höstas, tycker inte jag har haft det verkliga flytet när det verkligen gällt stora pengar men när det flytet väl infinner sig så brukar det dra iväg snabbt på plussidan. Så att säga att jag bara spelar för att vinna 2000 är ytterligare en lögn från dig.

http://www.bilddump.se/bilder/202103...08.140.172.png
Och till skillnad från dig så skiter jag faktiskt fullständigt i dig, dina vinster och ditt liv i övrigt! Framgick inte det ber jag om ursäkt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat