Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-22, 09:29   #269
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6251
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Går det på något sätt att gå tillbaka mer än ett år på ATG? Mina största vinster är från 2012-2018, efter det har jag dragit ner ordentligt. Åkte tillbaka till Sverige i början av förra året och skulle mer eller mindre avsluta allt här, men blev fast i och med corona. Filippinerna har haft en av de hårdaste restriktionerna i världen så har varit omöjligt att ta sig tillbaka efter det.
För min del spelar det ingen större roll om man kan ladda upp en rad gamla kvitton. Visst kan en rättningskod vara intressant i efterhand någon gång i fall där något troll idogt efter varje lopp försöker hävda att man sätter alla sina galna vinnarspel och genom detta försöker påskina sin egen excellens.

Men det är ju inte fallet här.

Min uppfattning är att du är en av de som levererat flera riktigt härliga vinnare på förhand vid ett flertal tillfällen bara under de senaste månaderna. Något åtminstone jag (och många med mig) uppskattar!

Så fortsätt med det och strunta i att jaga de där gamla kvittona.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), Bullo (+10), travanalys (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat