Ämne: V64 E Tuna
Visa ett inlägg
Gammal 2021-03-23, 20:54   #28
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Men har märkt att de flesta inte bryr sig ett dugg om mina spel. Drog in 12000 på en raket för några månader sedan ingen märkte något förrän jag presenterade det färdiga resultatet. En trippel. Den presenterades alltså i förväg. Jag är småspelare och sådana syns inte så bra. Men man kan ju ändra sig.

PS Det här spelet är på Svenska spel.

Svårt att hålla koll på allas spel, men trist om ingen gratulera o så efter sånt snyggt spel!

Jag lovar att göra det nästa gång

Ett tips är att du presenterar vad du spelar innan inlämningsstop och gärna med motivering varför du spelar just de hästarna, så man har en chans att få med dem på systemet om man missat ngt (som tex nr 14 avd 1 ikväll, hade hittat den direkt om jag haft tid o gå igenom lopparkivet men tyvärr hade jag inte den tiden ikväll).

På så sätt hälp vi ju åt att hitta skrällarna, själv spelar jag sällan vinnare o plats o sånt, men vill gärna få med dem på streckspelen hehe.

Lovar att både hylla och ge sharps om jag ngn gång sätter en stänkare tack vare dina spaningar Valo!

Är väl för övrigt 11an du har för trippeln i sista anar jag? Jag gick på 10 där, men det står mellan de båda tror jag, 11 lär få rygg på 10 då den går, får se om den kan växla ner den i årdebuten! Lycka till!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat