Citat:
Ursprungligen postat av Slurf
Np. Jag var inne +0 hörnor till 1.85 också (och borde kanske ha valt det) Jag tar dock nästan de aningen högre odddset då jag tror att de kommer vinna hörnstatistiken med några hörnor. Jag missade Palermos match men jag ryggar dig där efter att ha kollat lite statistik, de är ett fint överodds. PALERMO ÖVER 5.5 HÖRNOR TILL 1.80 PÅ BWIN är nästan ännu bättre? Jag spelade båda. Sen lyfte även perry fram ett bra hörnspel, Aston Villa -2.5 (asian) mot Birmingham idag till 2.00.
Sen om du har tid kan du ju kolla in detta spelsjälv, Sporting Gijon -0.5 hörnor hemma mot Villarreal till 1.925 är riktigt bra.
|
Aston Villa linan är på -3 och 1.9 nu och den känns inte spelvärd, då linan enligt statistik bör ligga ungefär där eller lägre. Beror ju på hur man räknar, men om man enbart ser till snitthörnor Villa genererar hemma (9,2) mot snitthörnor Birmingam släpper in på bortaplan (5.2) och tar snittet av detta (7.2) och jämför med samma parametrar för Birmingham talar det för att Birmingam kommer göra ca 5.25 hörnor och således bör linan ligga på ca 2.
Utgår jag efter samma statistika underlag i Sporting Gijon matchen bör linan ligga på ca 1,75 fördel Gijon och känns som ett marginellt bra spel.
Finns som sagt flera parametrar man kan kolla på och vrida och vända på datan och ta hänsyn till t.ex. senaste motstånd, matchrefererat, skador mm. Detta var bara en snabb analys.