Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-07, 17:38   #19
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 142
Sharp$: 56945
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
SV spikar de två största favoriterna idag...
Det gör även travtjänsten, så det krävs ju rejäla smällar i övriga lopp om deras väldigt stora system ska gå plus även om spikarna sitter.

Testade tre st 50 kr lir. Spelar aldrig V86 då jag inte tror det är någon lönsam affär i längden utan fyrsiffrig insats.

Global Bad Lover V86-1 streckad på 4 procent

Snackhäst senast i Halmstad då alla trodde på toppchans och spelad till under 2 ggr. Nu närmast ospelad trots barfota runt om ffg på Love You avkomma och en riktigt bra insats senast. Eftersom jag inte spelar V86 blev det 50 kr hos svenska spel till 5,60 att den ska bli minst tvåa.

Selected News i V86-4 streckad till 17 procent

Barfota runt om ffg brukar nästan alltid bli en rejäl extra växel på H-O Sundbergs hästar . Hade jag varit säker på att han verkligen vill vinna detta lopp hade det blivit ett tyngre spel. Men han kör själv nu och går inte läsa taktik i intervjuerna. Kan mycket väl bli ett snällt lopp nu när tränaren kör själv bara för att känna hur den känns barfota ffg i årsdebuten med kungapokalskval i nästa start. Men surt om det blir vinst att inte ha ett lir så den fick 50 kr till 3,75

Callum N.O V86-3 streckad på 3 procent.

Bra kusk . Och har för mig att Klas O är duktig på att köra i bike som ska hängas på för andra gången i kväll. Dessutom barfota runt om för första gången. Ger dessa ändringar rätt effekt kan den nog också öppna lite bättre och då kan det bli en väldigt fin resa. Galopprisk. Lirade 50 kr plats till 3,55 hos svenska spel.

150 kr får räcka . Sen är det toppfotboll också kl 21 i Champions leauge som man inte vill missa.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat