60 procent av spelomgångarna ger bara hundralappar. Meningslöst?
V64 Axevalla 1331 kr 6 rätt
V4 Rättvik. 362 kr
V5 Rättvik. 130 kr
V4 Årjäng. 612 kr
V5 Årjäng. 132 kr
V86 Solvalla. 1096 kr
V5 Bergsåker 276 kr
V65 Kalmar. 474 kr
V4 Kalmar. 46 kr
V64 Boden. 1199kr JP
Här gott folk ser vi utdelningarna på veckans streckspel så här långt. Bara kaffepengar För de som spelar större system var samtliga omgångar helt döda.
Runt 300 kr i snitt på de sista tio streckspelen på Atg
Jag funderar allvarligt på att lägga ned. Jag tål inte se alla kompisstyrningar i loppen
Loppen är ju i princip uppgjorda. Alla släpper till favoriten. Särskilt om de samåkt till tävlingarna
Ex hade Mats E Djuse en fin häst som kunde utmana hästen Nyhet som var hårt spelad idag. Men Nyhet kom och han vinkade fram favoriten och tog rygg. I mål skiljde det sedan en halv längd. Varför inte försöka vinna loppet? Störst chans att vinna har man ju i regel om man går i ledningen med favoriten utanpå.
Det här kväver travet. Folk blir irriterade att spela på sådant som känns uppgjort. Det är bara titta lunchtrav idag. Det tävlas inte. Det är en form av träning för man ger bort vinsterna till de mest meriterade kuskarna.
Det finns få kuskar som vågar köra. Några av dom är Robert Bergh, Magnus A Djuse och Kim Eriksson och i land Kolgjini
Men resterande del är ju maffia. Beskyddaren heter Per Skoglund. En Lismare som alltid beskyddar de stora namnen. Kompisarna. Är det utländska kuskar eller tränare som han inte har nytta av kan han hänga dom hur som helst. Jävligt jobbigt att behöva se och höra honom och hans återkommande försök att göra gråt-tv hela tiden.
Fan det krävs skärpning om vi ska behålla omsättningsökningen som kom ifjol. Jag har IF slutat spela luncher
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Indianen20 den 2021-04-09 klockan 23:32.
|