Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-10, 07:30   #23
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

De här formuleringarna har jag läst tidigare från Untersteiners. De har helt klart snackat taktik i familjen och placerat sina friskrivningar därefter för att inte riskera få hett om öronen för det efteråt. Går inte ranka Ima före Pere med det där.

"Det är lite upp till hästen själv hur han öppnar, han är inte den typen som man ”kastar åt” första biten. Men jag tror att det blir svårt att hålla ut 3 Pere Ubu och skulle jag i sådana fall hamna i situationen att jag måste välja mellan att sitta kvar i rygg på den eller gå ut i dödens så väljer jag förmodligen att sitta kvar. Hästen har trots allt bara gjort tolv starter i karriären."

"Kanske är han också allra vassast i ledningen, även om han har gått bra bakifrån också. Jag kommer försöka snuva Johan och Demon Ima på ledningen. Häst mot häst är Demon Ima bättre än Pere Ubu, så jag får försöka ta mig förbi och stänga in honom. Det är min plan och jag tvivlar på att Johan kan hålla ut oss."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat