Mina uppdaterade tankar på det jag kommenterat tidigare:
Kliver ju iväg väldigt bra när han får runt den Scorpions men det är ju 50/50 med den saken och det är inga duvungar runtom nu, står nog kvar vid att det är långsökt att den piper till ledningen idag.
Harissa var mindre spelad än jag trodde, ska ju vara mer tippad än Kali Smart till exempel och kan nog köpa förstarank till den procenten!
Ganyboy såg ju rätt stabil ut för Dante, krånglade lite i starten senast men gick iväg. Gissar 50/50 på felfritt och ligger nog i chans som den är streckad någonstans.
Ingen seger än för Staro i silver men 10: 0-4-2 är rätt tunga papper i den klassen. Jämnt i mål mellan den och Farlander när Farlander gjorde sitt enda lopp i silver i december. Dagens lägen ger att de borde få liknande positioner i det här loppet som då. Snedstreckat här! Håller Sweetman som bästa chansen på att det blir ett någorlunda lugn tillställning och att han blir svårluggad i spets då.
Pere Ubu före Demon Ima alla dagar i veckan om de inte oväntat kör på annat sätt än vad det tyder på.
Mange favorit nu och inte lika rolig längre men spikar nog ändå när snacket om körningen från spetskandidaterna är som det är. Annars tror jag fortfarande det kan smälla rätt rejält där.
Lägger nog de flesta streck i tilläggsvoltloppen. Sen är frågan om man ska göra kamikaze-öppning med att lita på Lugauer i första eller om man hittar annan lösning. Men hade jävligt gärna sett autostart där för att känna att 52% är ok egentligen.