Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-14, 19:49   #22
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Mina funderingar :

Avd1) 5 Coin Perdu måste vara en vettig spik. Robbans Shocking Superman är kapabel men hästen är anmäld till Axevalla på Tisdag och när Robban matchar så täta starter brukar det vara i andra starten hästen ska vinna.

Avd2) 11 Generator är anmäld med skor och vissa tar bort hästen på det. Men BG har bra stallform (äntligen) och kör med större självförtroende som följd.
Jag tror Generator är bästa hästen i grunden och tar INTE bort bästa hästen med BG och stallform.

Avd3) 3 Grace Keely Tysk häst som var lite av en besvikelse i debuten för Jerry Riordan. Har hästen acklimatiserat sig så bör den räknas idag när Biken åker på vilket enligt rykten blir Bike FFG i livet. 3% är för lågt

Avd4) 4 Reven Dejavu kan vara överlägsen men jag vill absolut inte spricka på Melkkos fine häst 10 Joker Boko ett lås på 2 känns ganska starkt

Avd5) 4 Jimmy Arthur blir mitt förstastreck i loppet. 1 Blue Frontline är skrälldraget i loppet. Rygg ledaren och snikspårsskräll? Hoppas det!

Avd6) 6 Felix Orlando är mitt förstaval i loppet som känns ganska lurigt och den kanske inte är helt fel att gardera brett i detta lopp? 5 Igor Sisu är ett skrällbud som rimligtvis har klart bättre vinstchans än de 2% han är streckad på.

Avd7) 4 Harper Seabrook är min förstarank. 9 Durello känns tidig med.Här kan man nog strecka på några till om man har råd

Avd8) lås på 2 Joseph Boko och 8 Go West Young man kommer man troligtvis lång på. Men jag tycker skrällsteck för 9 Volcano O.P och 10 The Bald Eagle kan vara intressant om man har råd att gardera favoritduon

Lycka till alla som spelar i kväll

Senast redigerad av Basse den 2021-04-14 klockan 20:04.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat