Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-17, 12:56   #59
Shooter
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 734
Sharp$: 37603
Standard

Det tycks som att många tror på låg utdelning idag, jag tror nog att den kan bli rätt hygglig. Odd Herakles behåller jag självklart som spik. Sedan tror jag att Örjan, sin vana trogen, hittar ut med Magnificent Tooma och rundar packet. Gogobet Sisu är intressant som motbud och stallet säger att han nog går iväg från andraspåret, jag är inte så säker på det. En omstart dessutom och han kan få svårt. Tappar nog oavsett. I sista tror jag väldigt mycket på Who's Who som såg dunderfin ut i årsdebuten. Disco tar ledningen och går åter barfota runt om! Får han bestämma så blir det svårt att ta ner honom. Trycker Örjan för mycket så bjuder han in Very Kronos. Den sistnämnda lär man inte köra ihjäl idag, men jag kan tänka mig att Erik kör rejäla sista 600-700 och ger hästen en liten urblåsare. De har trots allt anmält till det här loppet. Höll på att glömma min tredje spik. Med två favoriter singlade, varav en väldigt mycket streckad häst, så måste jag ha en rolig också. Och jag har fallit för Cash Cowboy som jag hoppas körs till ledningen och håller hela vägen.

Senast redigerad av Shooter den 2021-04-17 klockan 12:57.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat