Citat:
Ursprungligen postat av DHIP
Okej avsky... Är han den enda människan ni avskyr?
Eller är ni inne på diverse andra forum och diskuterar alla andra avskydda människor?
Och vad vill ni? ATt sajten läggs ner? Holms får fängelse eller vad?
|
Det ideala vore att hans sida lades ner helt eller gjordes om som den var tänkt från början.
Jag är inte en sådan som står brevid och ser någon bli misshandlad, eller lurad. Jag agerar till den bästa av min förmåga och ett antal andra gör det med. Det är inget fel att hänga på R&K men Holms tjänar pengar på förlorande spel, så hur galen vore han inte då om han inte la förlorande spel. Han skulle förlora hela sin inkomst..
Tror du det är pga hans bra spel, och att han tjänar pengar på sportsbetting som gör att företagen står i kö för att sponsra honom och ge ut olika tävlingar?
Tänk logiskt nu
Holms tjänar på att dom som har reggat ifrån R&K förlorar på spel, varför skulle han då vilja ha massor som vinner där eller själv sänka sin inkomst?
Dom som startade Sharps kan leva på sin betting, dom tjänar inte på att du är här förutom dina tankar om spel om dom är vettiga. Det finns inga dolda motiv eller massa reklam, det är fakta.