2010-11-01 Vityaz - Salavat (KHL)
Datum: 2010-11-01
Tid: 17:00
Sport: Ishockey
Land: Ryssland
Liga: KHL
Match: Vityaz - Salavat
Spel: Salavat ö 34.5 skott
Insats: 2%
Odds: 1.850
Bolag: Betsafe
Motivering:
Bara för att det gått så bra på sistonde så slänger jag ut en rek som, ja, känns som lite av en chansning.
För det är rätt svårt att förutse hur många skott ett lag skjuter per match, men just det här tycker jag ser riktigt bra ut.
Salavat snittar iofs på 33 skott per bortamatch, men nu möter man ligans i särklass sämsta lag.
Om Salavat bara vill så kommer man rada upp skotten här, men det som får mig att tvivla en aning är att Salavat inte velat i varje match den här säsongen, utan man tänder till lite när man känner för det.
Däremot så finns det ingen utanför laget Vityaz som tycker om dem. Laget spelar en otroligt ful hockey och drar på sig mängder av utvisningar, och det är just därför jag tror att det här spelet går in.
Salavat lär få en hel del PP och det spelar faktiskt ingen roll ifall laget gör mål, men man lär få möjlighet att peppra målvakten med skott.
Visst snittar man under linan här, men då ska man räkna in att man inte möter det här laget varje dag.
Salavat kommer, vare sig de är tända eller inte, få styra matchen och möta ett lag som packar ihop sig i egen zon. De klara målchanserna kanske lyser med sin frånvaro men med tanke på hur många bra skyttar man har så kommer man inte tveka att skott från blålinjen.
Självklart ska man vinna den här matchen, men odds i KHL på 1.45 är inte särskilt intressant.
Då är den här varianten klart roligare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|