Hejsan
Jag heter Fredrik och har tagit fram ett eget system för att hitta överodds på Bomben.
Jag arbetar som programmerare inom Business Intelligence (BI) med att ta fram verktyg åt företag så att de kan analysera sitt affärsdata så jag anser själv att jag är mer än kvalificerad för uppgiften.
Jag kommer att fokusera på omgångar i ishockey med 3 matcher (det finns väldigt många tänkbara kombinationer och gott om överodds).
Jag har laddat ner de senaste 4 årens resultat på Bomben och vridit och vänt på resultaten på alla tänkbara sätt.
Mitt system fungerar förenklat så här:
Jag beräknar sannolikheten för varje tänkbart resultat i varje match. Sedan laddar jag ner filen från Svenska Spel som innehåller alla spelade kombinationer och oddsen för dessa. Oddsen jämför jag sedan med de odds som krävs enligt mina beräkningar och på det sättet kan jag plocka ut och spela bara överoddsen.
Ni kan läsa följande tråd här på forumet för lite mer information:
https://www.sharps.se/forums/taenkarh...-bomben-hockey
Problemet med systemet är att det krävs väldigt stora system för att komma upp i en rimlig vinstchans (ca 25000 rader) och jag har ingen möjlighet att lämna in dessa system själv.
Jag söker därför medlemmar till ett spelbolag. 10 personer som skulle satsa 2500:- per omgång.
Jag kommer att börja med att torrspela några veckor så att ni kan följa resultaten.
/Fredrik