Citat:
Ursprungligen postat av Bookie
Bra där Lemasive!
Men även Slack får sig ju en och annan känga. Låt han köra sina matcher. Även om jag personligen har svårt att tänka mig att han rekar allt själv.
Men generellt. Ni kan väl så mycket mer, än att lägga energi på en som tror sig vara furste på en spelsida, eller en som skriver Hooooooooooora vid 0-1 efter 3 minuter, eller nån som...
|
Såklart, men det handlar ju om en irritation ifrån seriösa människors sida, likaså som inom andra yrken/målgrupper. Det är visserligen onödigt men ibland kan det vara skönt när det har gått dåligt eller man har trist att roas av personer med ett löjes skimmer runt sig.
Det är bara naturligt och ibland sjunker man till andras nivå, det är inte så att jag eller andra på den här sidan med undantag för ett få är bättre än dom på R&K som personer men Sharps levererar ett sunt alternativ med korten på bordet.
Om inte annat så kan jag skriva nästan vad jag vill här i kritik om Sharps eller varför inte länka till
http://www.rekatochklart.se/
Liknande inlägg tas bort direkt på R&K för Sharps konkurrerar med R&K hur vet jag inte, men det är inställningen.