Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-01, 19:46   #1
arfert
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

2010-11-02 New York Rangers - Chicago Blackhawks (NHL)


Datum: 2010-11-02
Tid: 01:05
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: New York Rangers - Chicago Blackhawks

Spel: Chicago Blackhawks ML
Insats: 3.00
Odds: 2.010
Bolag:

Motivering:
Chicagos offensiv levererar nio av tio dagar i veckan, men det finns vissa frågetecken i defensiven och målet.

Marty Turco, som var en fallande stjärna i Dallas, blev utbytt mot Edmonton, men tog snabb revansch i Minnesota. Han har dock fortfarande ögonen på sig så här i säsongsupptakten, speciellt efter att klubben dumpat Niemi till San Jose Sharks. Är han verkligen rätt ersättare? En till usel match, kan säkert sätta igång lite skriverier…

Just därför tror jag han "steppar upp".

Till den här matchen får Chicago även tillbaka backen Brian Campbell, en viktig tillgång i laget.

Rangers har startat, enligt mig, överraskade bra. Speciellt eftersom man saknat stjärnorna Gaborik, Prospal – och till den här matchen saknar man även tvåvägsspelaren Drury.

Mycket ska man tacka Lundqvist som det här året fått bättre hjälp av försvaret. Däremot har man, i ärlighetens namn, matcher som inte imponerar i registret. Förluster hemma mot Carolina, Atlanta… nä, då ska man inte ha en chans mot Hawks namnstarka trupp, som dessutom behöver släppa till färre mål. Just publiken i Madison är otroligt kräsen, och blåser det motvind, får man sällan hjälp av den egna publiken.

Faktum är att Rangers endast vunnit en hemmamatch – det mot ett New Jersey Devils i kris.

Jag satsar tre units.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mazzy (+1)
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat