Visa ett inlägg
Gammal 2021-05-15, 10:47   #70
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Så var det dags igen för mitt bolag Winner Takes All. Det är långt mellan gångerna när man fokuserar på dom "äkta" norrlandsomgångarna. Bästa "draget" jag hittat denna gång är i avd 1 nr 2 Arizona Dream. Som extra bonus Mats E Djuse. Kollat alla 4 segerloppen i år och så gott som okörd i mål och med full spänst. 6% är mumma. Rankad 11;a i guiden måste vara hjärnsläpp?!? Nu spikar jag inte utan tar med favoriten 6 Digital Dominance, Adielsson och springspår borgar för ledning. Räcker med 2 streck i avd 1 för mig.

Nästa drag eller häst jag har under luppen är 8 Ava i avd 2. Bara positiva tongångar från Hanna O. Minns att jag spikade den en gång på V75 men det blev fel den gången. Startsnabb och travsäker och nu stolopp. Det blir V/P från min sida och ett givet streck på kupongen. Rankad i guiden? Givetvis 11:a

Nästa under luppen är 7 Balotelli Crown i avd 5. Den "fick jag" av Elin en gång och hästen var fruktansvärt bra i hårt gäng. Nu ännu bättre när "norsken" prövades senast. Blev 2;a i mål FRÅN BAKSPÅR och spurtslog 1 Kaptah och 2 Merrit den gången. Bortglömd, men spåret avskräcker, hamnar nog för långt bak. Dedt blir givet streck och V/P. Givetvis är även denna häst rankad 11:a i guiden !!!!!

Sedan har jag feeling att BG vinner med antingen 5 Alcide Roc eller 11 Amalencius B.B. om man läser mellan raderna. Lycka till/SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat