Visa ett inlägg
Gammal 2021-05-29, 09:55   #54
tvablaa
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Vart hittar jag snackisen för att för en gångs skull hinna köpa in mig?

Tycker att både Double Exposure och Cab Lane känns svårslagna. Minns att Billie drog mkt streck för något år sen men hängde mest med. Är hon ens snabb nog att ta spets?
Många intressanta skrällar i avd 1 tycker jag där det nästan luktar helgardering. Kick Off Classic nämns på många ställen och är ju ostreckad. Jerry Mom något av ett skrik och jag vågar nog inte lämna Versace Face utanför med många intressanta ändringar. Gogobet dock klar förstahäst.

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Ottilia Fri totalt bortglömd igen, senaste hon vann den 24 april så fick Snackisen 5 rätt, med ett nettoresulatat på +1500kr. Men vi var inte helt borta vi missade spiken Kali Smart med en hals tack vare att Ottilia Fri spurtade förbi i sista stegen...Ottilia Fri som då var nämnd i tråden av undertecknad men fick inte ihop lappen utan att spika Kali Smart.

Vi missade även Upstate Face, som också var nämnd i tråden men går ju inte att få med alla hästar som nämns.

7 rätt gav den gången 5,3 miljoner inte för att vi var nära de pengarna men alla vinnarna under dagen var nämnda i tråden...

En liten kortare uppdatering av Snackisen på V75 kan vi väl ta när vi ändå är igång:

Spelat för 14312,12 kr
Inspelat 17869 kr
Netto resultat +3560,92 kr
Insamlat till Cancerfonden 810,12 kr


(det felar på några kronor(inspelat-spelat) pga. avrundning av kronos hos ATG tror jag...)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat