Mina spikar blir i dag, antingen alla tre, eller i alla fall minst två av dem; (dagens finurligaste och roligaste) Vikens High Yield (8% och stöld i nuläget). Örjan upp är otroligt intressant - han kommer ta en lugn dödens och krossa dessa löss. Cab Lande kommer se ut som en Klass 1-häst i detta lopp.
Venture Capital - som denne såg ut senast kan den inte förlora detta. Bakspåret inget plus men troligtvis inte så stort minus, heller. Kommer förhoppningsvis bli körning från start och bra ryggar. TN är ingen fegis och vet att hans chans förbättras avsevärt om han skickar in hästen i smeten direkt från början. Kan jag få beställa andra, tredje ytter? Känns kanske lite som en chansning - mer än mina andra, faktiskt, trots procenten...
Och den tredje att välja mellan eller ta alla tre, blir då Otroligåsofin. Lite synd att Unters blev struken då Otroligåsofin drar mycket mer streck nu och blivit ett skrik. Tar spets här och nu barfota runt om igen och då vet vi hur det såg ut sist. OJOJOJ, vilket intryck!
Dessa väljer jag mellan - minst två, men troligtvis alla tre för att sedan ta fram den breda penseln. Skulle dessa sitta så sitter i alla fall mitt lilla kompisbolag bra på det...
Lycka till, alla!