Onsdag 9 juni - V86 Vaggeryd
Avd 1. Gick 4 Maestro Crowe i botten senast och får betala för det nu? 7 Hurricane Silas står pissigt inne. Då återstår "bara" en lite galoppbenägen 8 Racing Ribb. Spik eller 3 hästar..
Avd 2. 7 Becker Grif, tyvärr bara att bläddra vidare med tanke på senast.. 14 Moons Lilla Olle för dom som inte tror på sos för 7.
Avd 3. Låg klass och jag tar alla! 2 Oaktree Oliwer är mitt första streck..
Avd 4. Bara 10 hästar igen så 10 Namaste borde ha en vettig chans att runda. 10, 7, 8, 2 och det är helgaddat..
Avd 5. Låg klass med bara ston. Nästagångaren är 3 Gasette, solklart streck även för 6 T. Wall's Joplin som kan spetsa hem det. Fint lås eller många!
Avd 6. Lite högre klass med bara ston igen. 3 Gaya De Pervenche möter lite tuffare nu men är absolut första valet. Skrällvarnar för 7 Alfredo Sauce och 11 O.M Faststeep. 5 Nouba Mom given på läget och bf.
Avd 7. Inne på att 1 Morotai Degato håller upp och blir då farlig. 4, 1, 5, 10, 11, 9 landar jag "safe" på..
Avd 8. 3 Incredible Wine tror jag tar sig förbi invändiga med en gasglad Victor. Lite risk att det kommer gå undan här så en eller många..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: viking90 (+8)
|