Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-02, 19:36   #58
forgetful

forgetfuls avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 498
Standard

Var också inne på Benfica tidigare men eftersom Cardozo är skadad och exempelvis Bastos och kanske också Makoun spelar så satsar jag på underspelet istället. Benfica har inte direkt öst in mål tidigare och jag tror att Lyon i första hand kommer försöka stänga ytor.

Vill även slå ett litet slag för Crewe som hemma möter Shrewsbury. Shrewsbury är visserligen ett topplag men har en poäng på de fem senaste bortamatcherna och har rejält med skador i försvaret. Två backar klev av i senaste matchen och även en av ersättarna är tveksam till spel idag. Shrewsbury har visserligen gjort klart med ett lån idag som hoppar direkt in i laget men det borde rimligtvis ändå finnas frågetecken för defensiven. Crewe var innan derbyförlusten mot topplaget Port Vale obesegrade i elva matcher och har bara en hemmaförlust. De kryssar lite för mycket för att ligga i absoluta toppen men 2.20 under rådande omständigheter tycker jag är värt att testas. Eftersom hemmalaget dessutom snittar på nästan tre gjorda per match känns överspelet minst lika intressant.
forgetful är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat