Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-02, 19:40   #280
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Även om demonrekaren JVK har lämnat RoK och flyttat till en annan tvivelaktig spelsajt,så kan jag inte motstå frestelen att dela med mig av det här inlägget från JvKs gamla blogg på RoK.Här kan vi verkligen snacka om att göra självmål;

19 Juli, 2010, 12:33

Tennis&Idiot nordicbet!

Skriver inte ett skit här idag då jag är fly förbannad påNordicbet de blåser sina kunder på massa pengar. speedway igår och har en levande fyrling där..1 match kvar och den matchen avbryts med 1 heat kvar pga regn..Hemmalaget leder med 6p och de beslutar att skita i ett sista heat då de hävdar att bortalaget ej kan komma ikapp. Det är iof sant MEN vi som sitter på över/under en viss poäng eller hcp spel som fortfarande lever då?? Vad händer med dessa?? Jo ALLA bolag utanNordicbet voidar spelen.Nordicbet vägrar att göra det och snor ju på så viss ett x antal k ifrån mig..1a gången?? NEJ verkligen inte. Jävla skit bolag som ska ha så mycket galla spytt över sig så de ej reser sig igen.

Det är ju samma sak som om man skulle spela över 2.5 mål i en fotbolla match och de blåser av den i 75 min eller spela hcp i tennis -3.5 game och resultatet är 6-4 5-4 40-0 och då avbryts matchen. Resultatet blir ju då VOID?? Så jävla sjukt!!

Holm står du bakomNordicbet när de gör såhär?? Du har ju liksom dem på din sida.

http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=2116 (inlägget i sin helhet)

Senast redigerad av eddieh den 2010-11-02 klockan 19:48.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat