Visa ett inlägg
Gammal 2021-06-16, 16:11   #9
tvablaa
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Dagens tankar:
1: Känns heltäckt med de två favoriterna men kommer nog att spika en av dem. Lutar år Hevin nu men Berglund spikar Helluva.
2: Borde räcka långt med 2,4,6,7 men jag bettar nog på att favoriten är i ordning när de hänger på jänkarvagnen.
3: Admiral As är grym men väl stor favorit från sämsta läget. 4 är väl nästan lika bra och kan sitta i spets. Om det nu släpps med Osterc som jag tycker har lite kvar att bevisa, det snackas ofta om den.
4: Flera roliga skrälldrag här och jag rankar både Ottilia Fri och Ale Pride Gar högt. Cactus är väl bäst om den är på humör.
5: Ännu ett tvåhästarslopp men fördel Gocciadoro-hästen när Goops varit sjuk.
6: Grymt lopp men synd med alla strykningar. Rätt favorit, riktigt fin i Harpers senast. Men kan inte lämna Rotate som den sett ut. Var helt inne på Zap senast men känns sårbar nu när väl Final Dream körs i spets? Rally Hans är det självklara skrällbudet.
7: Också fint lopp där jag tycker Boston Wise L är förstastrecket och Kate Baldwin det givna skrällbudet. Sen vore det märkligt att inte ta med favoriten från bästa spåret.
8: Den som spetsar av 3 och 5 har bästa vinstchansen. Men jag streckar ändå Hell Bent For Am först, har ju inte sett botten i den. Kan nog skrälla ordentligt i detta loppet då ingen är helt chanslös.

Öppna gärna Snackisen så undertecknad för en gångs skull kommer ihåg att köpa
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat