| 2010-11-03 00:00 | NHL | Toronto Maple Leafs vs Ottawa Senators |
-0.5 |
|
2 |
2.190 |
Ska Toronto avsluta måltorkan? Ja jag tror det. Brian Elliot står för Ottawa. Han har inte lyckats bra alls faktiskt. Har släppt in i snitt 3,39 mål per match de åtta matcherna han fått starta. Jag tycker lagen är ungefär lika starka, möjligtvis att Toronto har lite bättre lag på pappret. De har också lyckats lite bättre än Ottawa hittills. Daniel Alfredsson är questionable. Lägg därtill att Toronto vann första mötet lagen emellan med 5-1 och att de har en högljudd hemmapublik i ryggen så är 2.19 taget!
| 2010-11-03 00:00 | NHL | Columbus Blue Jackets vs Montreal Canadiens |
-0.5 |
|
2 |
2.500 |
Jag fortsätter spela på Columbus som har gjort det relativt bra hittills, och då har inte deras kanske två viktigaste spelare i Rick Nash och Steve Mason presterat lika bra som förväntat. Mathieu Garon startar dock den här matchen, men jag ser inte det som ett minus. Han har spelat stabilt de gånger han fått stå. Jag blev inte imponerat av Montreal i deras senaste match hemma mot Florida där det blev förlust. Columbus förlorade också senaste matchen borta mot Colorado. Men liten fördel Columbus i den här matchen som jag ser det. Oddset 2.50 lockar.