Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-03, 04:06   #1
gazLOL

gazLOLs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 96
Standard

2010-11-03 AC Milan - Real Madrid C.F (Champions League)

Datum: 2010-11-03
Tid: 20.45
Sport: Fotboll
Land: Argentina
Liga: Champions League
Match: AC Milan - Real Madrid C.F

Spel: Real Madrid C.F 2
Insats:
Odds: ~2.6
Bolag:

Motivering:
José Mourinho invaderar Milan och är idag tillbaka i Italien för att visa sig återigen bäst.

Världens bästa tränare har infört tillskott till ett oerhört starkt lag. De har varit enastående i La Liga och CL än så länge. När Real mötte Milan hemma på San Bernabeu visade laget prov på hur mycket bättre de är än Milan: den enda överraskningen i matchen var att Real inte dundrade in fler mål.

Tillskotten Özil och Khedira har tillfört truppen oerhört mycket och lagmoralen är till synes obrytbar. Higuaín har för blotta ögat inte varit på topp ännu då C. Ronaldo skött dennes jobb åt honom. Av denna anledning tror jag att han kommer vara målhungrig och sugen på att bevisa sig duktig efter att ha blivit av med en del spotlights. Med detta i tanke finns ännu ett ess i rockärmen vilken Mourinho inte valt att plocka fram riktigt ännu: Kaká. Tidigare resultat av Mourinhos gamla trupp i Inter talar även sitt klara språk (dessa kommer jag ihåg): 4-0 och 2-0, övertygande vinster. I erfarenhet av detta ser jag inget annat än ett lag i sin bästa form som ställer sig mot ett halvtaskigt AC Milan. Vad talar emot?

Milan gör det normalt bra i CL, och även om Real har Mourinho kommer hans trupp förlora förr eller senare. Gänget släppte redan poäng borta mot Malaga och Murcia och har inte ännu spelat mot ett starkt lag borta. Milan har ställts emot Real fem gånger på San Siro, vunnit fyra gånger och spelat lika en gång. Real har fem poängs försprång på toppen av gruppen och kommer att förbli på toppen även om de förlorar mot Milan. Milan mötte dock Juventus senast på hemmaplan och gjorde en väldigt blek insats och förlorade med 1-2, utan att "vila" några nyckelspelare.

Spel:

AC Milan - Real Madrid 2 @ 2.6 (nordicbet)

De som känner för att spela på målgörare rekommenderar jag att spela på Gonzalo Higuaín alt. Ronaldo. <-- Dessa namn behöver ingen utredning.

gazLOL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat