Intressant omgång där jag, kors i taket, kom ihåg att köpa en andel på Snackisen.
Mina tankar i detta läge:
1: Fick omedelbar känsla för Upper Face. Men behöver nog dubbla med Quite Special. Strong Pepper är väl bästa hästen kanske och Taxi Out känns som en vinterhäst. Tokskrällen är väl Eldorado Mearas.
2: Tycker favoriten känns väl som en sån där som alla ska såga och sen glider Örjan till spets och vinner jättelätt. Men precis som Sjödén är jag lite inne på Nomo. Storskrällen är väl då Himalaya Sisu.
3: Svårt se det gå utanför de tre mest streckade, vilket förstås är ett trist lås. Upstate har sett oslagbar ut och kanske vinner oavsett hur det blir kört. Men Rotate från spets blir svå att slå. Ska en hitta en fjärde häst så är det väl Ivory Di Quattro.
4: Dagens största favorit men lockande att gardera. I första hand med Ask Major.
5: Nog en bra favorit med spetsläge, möjlig spik. Men lite sugen på att gardera med något/några bakspår.
6: 8 och 12 höjer sig öve mängden och som många andra är jag inne på att Amazon Font är fint spelvärde i. Kan säkert storskrälla här.
7: Borde räcka långt med 3 och 4 och lockande att ta ställning. Ä nog mer inne Missle Hill då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|