Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-18, 18:07   #25
DrMarre
 
Reg.datum: sep 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Ja du säger det själv. Du blir mycket snart limiterad. Streckspel som v4 och trio med så höga spelavdrag. Nä det tror jag ingen lever på. För några år sedan uppskattades att tio stycken levde på travspel. Spännande att du känner flera av dom. Jag tror inte du inser hur svårt det är. Lever i en fantasi om ROI på 150 procent på 25 procent spelavdrag
Nej, folk har inte 170 % ROI (20 %-enheters ökning per Indianinlägg så jag försöker ligga steget före).

Oj, vilken spännande uppskattning! Var det grannhunden som stod för denna?

Ingen storskräll direkt att du inte kan förstå hur V4 & Trio kan vara tilltalande spelformer. Då hade vi ju aldrig haft denna diskussion. För dig är alla rader/kombinationer lika bra/dåliga bara de ingår i samma spelform med samma återbetalningsprocent. Återbetalningsprocenten är ju allt! Spelarna är ju så ohyggligt skickliga! Inte en chans att de exempelvis skulle kunna prissätta några av de ca 200 000 triokombinationer som erbjuds på veckobasis fel. Omöjligt!

Undrar varför det finns speltrender..

Juste, de sena pengarna rättar ju bara till procenten så att den blir EXAKT rätt såklart. Märkligt dårarna fortsätter spela!

Citat:
Är du vinnande travspelare själv. Du inser väl att det blir omöjligt att leva på trav om omsättningstapp på 20k införs även i Sverige?
Alldeles korrekt, vad nu detta har med saken att göra.
DrMarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat