Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-18, 18:15   #27
Indianen20
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DrMarre Visa inlägg
Nej, folk har inte 170 % ROI (20 %-enheters ökning per Indianinlägg så jag försöker ligga steget före).

Oj, vilken spännande uppskattning! Var det grannhunden som stod för denna?

Ingen storskräll direkt att du inte kan förstå hur V4 & Trio kan vara tilltalande spelformer. Då hade vi ju aldrig haft denna diskussion. För dig är alla rader/kombinationer lika bra/dåliga bara de ingår i samma spelform med samma återbetalningsprocent. Återbetalningsprocenten är ju allt! Spelarna är ju så ohyggligt skickliga! Inte en chans att de exempelvis skulle kunna prissätta några av de ca 200 000 triokombinationer som erbjuds på veckobasis fel. Omöjligt!

Undrar varför det finns speltrender..

Juste, de sena pengarna rättar ju bara till procenten så att den blir EXAKT rätt såklart. Märkligt dårarna fortsätter spela!



Alldeles korrekt, vad nu detta har med saken att göra.
Jag har mycket svårt att tro på det. Klart att du via reduceringar och annan kan vikta dina insatser. Men när de allra duktigaste hävdar att det är i princip omöjligt så är det lika kul när det kommer sådana som dig som lätt fixar höga ROI

Men du ska få din chans. Kan du på något vis visa att du är vinnande spelare ( givetvis inte)
Därför att din sort stöter man på ofta. Om 100 ST påstår att de är vinnande så ljuger 99 av dom. Men du får din chans. Ta en skärmdump och publicera hör som visar ditt netto i år. Det kan ju inte var några problem?

Jag säger inte så. Det jag säger är att det finns spelkombinationer som är lockande men i längden äter spelavdraget upp den fördel du kan skaffa dig. Egentligen är det inte jag som säger detta utan Sveriges främsta spelexperter. Men jag tror säkert att det finns tio st i Sverige som går plus.

Detta ska jämföras med poker med ett spelavdrag på 5% där ytterst få går vinnande i längden. Har man då uppförsbacke med 25 procent. Tillåt mig tvivla

Ditt sätt att argumentera påminner mer om speltorsk än ngt annat

Senast redigerad av Indianen20 den 2021-07-18 klockan 18:29.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat