Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-28, 10:11   #38
viking90
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Jag må vara född på 1990 talet men är inte den mest tekniska nittitalisten...
Jag har fått lite bekymmer med lopparkivet när jag kollar på min datorn, bilden fryser någon sekund medans ljudet fortsätter...Sen hoppar bilden fram efter några sekunder..
Lite svårt att analysera startsnabbhet osv när bilden fryser när bilden släpper och rullar igen efter några hundra meter...

Vad göra? Rensa cookies kanske? Jag Rensade Cache-minnet med de hjälpte inte.
Edit: Hjälpte inte att rensa cookies och webbhistorik osv heller....Använder vanligen chroome men de fryser även när jag testade Edge...

Nån annan som haft problem och löst de?

Hmm, konstigt. Jag brukar alltid välja att öppna loppet i ett nytt fönster då jag tycker det känns smidigast, nu testade jag att bara trycka på play så att loppet kommer igång i samma fönster uppe bredvid "live-kanalen" då frös inte bilden....
Hörde av mig till ATG via mail, de ringde upp nån minut senare.
De var tydligen inte bara jag som hade detta problem då det var många som hade hört av sig...Det är felanmält men nu när det är semester gör det tydligen inga uppdateringar på atg.se så får helt enkelt leva med att det fryser ett tag till....

Jag vill ju ha reprisen i ett nytt fönster får då ser man ju startlistan från det loppet med...Nu fryser till o med bilden i vissa fall när man bara väljer att trycka på play.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat