Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-29, 16:05   #5
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57051
Standard

Läste på några timmar då vädret ffg på 4 veckor inte var så bra idag.

Avd 1: 67 procent av insatserna på favoriten Federer känns magstarkt.
Skorna åker på
Tjänat snabba pengar
När man går igenom hästens starter i lopparkivet tyckte jag aktionen var lite sämre senast.

Intressant att Bergh anmält sin Love Youare In Love Di Quattro barfota runt om ffg.

Ansedda spelvärde rankar tvåprocentaren Hugo Journey etta.


Avd 2: 62 procent på favoriten Fromheaven Izarda som går ut här för att få lopp i kroppen inför finalen. Står stenhårt inne på pengarna.

Monte inte min grej men ansedda spelvärde har här hittat omgångens bästa spik i Echelon.

Avd 3: känns som att 37 procent på favoriten här, Joshua B.R mer speglar vinstchansen än nästan 70 på favoriterna i avd 1 och 2.

Noterar barfota runt om. Har aldrig tävlat skolöst runt om vid tidigare 4 starter i Sverige. Men har säkert gjort det i Norge. Tror den gått med bike också i Norge men har inte varit inne i norska lopparkiven. Körspö och Björn Goop borde vara plus.

Avd 4: tycker barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg på 2 procentaren Mellby Helios är intressant men eftersom spelvärde tror den vinner är ju de fasta oddsen bedrövliga . Hästen har inte startat sedan april och enligt den intervju jag läst ska den köras snällt i comebacken. Men på ändringarna och procenten kul streck.

Avd 5: blir inte klok på detta lopp. Berghs favorit galopperade i comebacken. Visst kan det vara så enkelt att den leder runt om men det kan nog lika gärna bli galopp och fiasko igen.

Avd 6: Zarenne Fas kan nog vara en bra spik då den äntligen visade form igen senast. Bara hoppas det inte var en tillfällig förbättring om man spikar som storfavorit.

Chief Orlando barfota runt om ffg sedan 2019. Värt att nämna då den är ospelad. Var ju en elithäst då och väldigt mycket bättre än hittills i år.


Ser på radarn att det är oerhört kraftiga skurar i Västsverige . Håll koll på att dom inte drabbar Mölndal på sådant sätt att det påverkar banan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat