Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-30, 11:49   #15
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Härligt med Hagmyren. Bolaget Winer Takes All är spelsuget värre och har längtat flera veckor nu. Omgången lite småintressant trots många spelbara favoriter. Mitt drag i omgången är favorithästen Lets Go Earnie. Säger bara 20 mars i fjol på Umåker, då hästen grejade en vacker slant. Allt satt givetvis och dessutom till 7 ggr pengarna.Nu tycks formen vara på topp igen och andraplatsen senast i stenhårt gäng var ett bra kvitto (odds 45 ggr!) med urstark avslutning. Möter enklare hästar nu och har kunnat vara en spik om inte One kind of Art är med och har fint framspår. Spelar givetvis earnie men anser mig ha råd att gardera loppet.

Det lutar åt två spikar ERV ZET och GITAN YODA. Inte "min kära" From the Mine. Alla övriga favoriter garderas och i kallblodsloppet tar jag med två smällar Höstbo Elis (kolla senaste loppet!) och tokskrällen 7 Sundbo komet, som med garanti kommer att rekordsönka nu. 6 Kalmar är givet streck

senaste ändringen. 3 Trumpie är tydligen ett måstekryss, så garderar utifall att 5;e spår blir för mycket !!!

Senast redigerad av SO den 2021-07-30 klockan 17:15.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat