Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Milan ska inte vara dog hemma mot Real i ett möte där Mou och Co mer än gärna lämnar med ett kryss.
Visst att Milan är uselt stundtals, men offensivt har de ett gäng klasspelare och kan utan tvekan spela hem denna.
Oddsen på Real i detta möte är totalt ospelbara.
|
Håller inte med om att oddsen är ospelbara, tvärtom är 2.40 ganska generöst och 2.50 borde vara ett automatiskt spel för de flesta.
Men som du säger, ett X är ett helt OK resultat för Real, MEN inte det resultatet som Mourinho och hans gubbar kommer sikta på. Det kan jag nästan garantera.
Så visst, tabellläget talar något emot Real Madrid. Men om man kollar på matchups så finns det ingen tvekan om att det enda lagdelen där Milan kan mäta sig med Real är på anfallarna. MEN, jag tycker att Real visade i förra mötet att de är totalt överlägnsa Milan när Özil, Di Maria, eller Cristiano får utmana mot Milans backlinje. Där kommer Milan förmodligen ha fortsatt jätteproblem även denna match. Lägg därtill att Cristiano är på våg att hitta den verkliga storformen igen.
Kan förstå att många avstår spel i denna match, jag personligen spelar till exempel aldrig emot Ibra, men om man ska analysera lagens svagheter och styrkor så är det ju inget snack om att Real har bättre förutsättningar att ta 3p här.
I skrivande stund så är oddset nere på runt 2.20-2.25 på Real vilket jag anser är ospelbart, men om oddsen skulle stiga till runt 2.40-2.50 live så är det ett stark spel i mina ögon.
mina 2 cents, BOL, be safe out there