Citat:
Ursprungligen postat av Slark
Analyserar spetsstriden i V75-7. Jag sticker nog ut hakan här, men jag ser det inte som HELT osannolikt att 1 Tale of Jacks lyckas sitta i ledningen efter 300 meter, detta trots att den knappast är någon startraket ut. Jag ser det nämligen som en helt ruggig chans till solfjäderseffekt i V75-avslutningen.
- 2 Frodo S är lite snabbare än invändiga 1 Tale of Jacks.
- 4 Axel Ruda är något snabbare än 2 Frodo S.
- 5 Cash Cowboy är snabbast i fältet, men är inte helt hundra på ifall den kan ta en hel längd på 4 Axel Ruda. Och även om man lyckas ta en hel längd så ska man också lyckas komma ned framför 2 Frodo S. som lär köra till ordentligt i andraskedet.
- De utvändigt om 5 Cash Cowboy är ganska långsamma bakom bilen och har inte en chans att komma förbi.
1 Tale of Jacks lär antagligen nöja sig med rygg ledaren, men därifrån ska den definitivt räknas på sina 3%.
2 Frodo S. lär som sagt köra till ordentligt i andraskedet för att försöka överta ledningen; detta oavsett vem som sitter i spets initialt.
5 Cash Cowboy måste starta riktigt snabbt för att lyckas ta en hel längd på både 4 Axel Ruda och 2 Frodo S. Lyckas den med det? Tvivlar faktiskt på det.
|
Erik är vassaste kusken från bricka 5 så jag tror på minst 50% att Cash Cowboy spetsar.