Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-06, 22:54   #4
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Jag tror 1 Delayed Hanover vinner.

Borde få rena drömloppet i rygg på Åkes andra häst i loppet - 4 Captain Coray som blåser till ledning.

Delayed Hanover är tvärspeedig och det är ytterst ovanligt att man inte får lucka i dessa lopp. Speciellt inte när Åke kör ledaren samt även tränar 1 Delayed Hanover. Då kommer han inte göra allt i sin makt för att hålla in rygg ledaren.

Känner Åke att han gasat för fort och att Captain Coray inte kommer hålla hela vägen så försöker han släppa ut stallets andrahäst.

Känner Åke att Captain Coray har massor kvar så kör han undan för att ge Delayed Hanover bättre chans till bra placering.

Delayed Hanover borde alltså få drömlopp samt är enligt mig speedigast.

Åkes hästar gör upp om segern men jag håller 1 Delayed Hanover som bästa vinstchansen.

Jag gissar att många väljer Åkes egna styrning just för att det är Åke och det borde bli värde på att ta ställning för hans ”andrahäst” i loppet.


Vi får svaret en bit in på Söndagnatten.

Loppet ska gå 00:12 Söndag men de blir i stort sett alltid försenade och jag gissar på minst 30minuters försening. De skiter i tiden och tar god tid på sig att intervjua tränare,ägare,skötare till vinnarna av loppen under kvällens gång.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat