Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-07, 10:40   #58
SistaStallskriket

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 6086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Underbar jackpott omgång och kommer man rätt på spikarna idag så kommer man få bra betalt. Nu gäller det bara att sätta den. Häng på för nu kör vi.

V75-1 Många blivande klassklättrare men frågan är vem som kan göra jobbet?

1 No Pressure 19% tycker jag är klar första häst med tanke på spetschans mm. Hästen har alldeles för lite pengar på sig till kapaciteten. Men missar den spets så är den sårbar i ett öppet lopp

11 The World is Mine 11% såg ut att ha mycket sparat senast. Tror det loppet gjorde hästen bra och nu rycker man skorna. Måste med tidigt på bongen

5 Digital Eye 15%
har jag varnat för förut. Det här är en häst som kommer bli miljonär i framtiden och kommer växa succesivt. Går bra efter vila så här lär det vara påställt.

6 Lefty Gun 15% kommer man ladda för vad allt tyget håller för att komma till spets. Man låter uppåt från stallet och visst ska den räknas. Men jag rankar ner den då jag tror 1an är i spets och Lefty kommer sitta i rygg på 1an.

9 El Maco Khalifa 12% har ett gått ryckte men även här rankar jag ner hästen då den varit struken senast samt att komb kusk/tränare inte är V75 vana. Tror man är nöjd med pengar även om kusken vill vinna och visa upp sig. Men måste säkert med på större gardering.

2 Sourire Frö 13%
är hårt streckad men är 3år. Generellt brukar man kunna ta bort 3årngar på V75 i augusti men hästen är under utveckling även om jag tycker det är ett lyxstreck.

4 Might One 3% körs barfota runt om för första gången. Det är alltid spännande när hästar testas så och framför allt på V75. Se upp för er som garderar.
Man har sagt i flera intervjuer att man gärna släpper spets med 1 till 6.... Självmant! Visst kan luckan komma... Då 6 inte är något lejon tycker jag att loppet öppnas upp totalt om den skrynklar och 1 fastnar... Tänk på det.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat