Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-07, 10:51   #63
Flyer
 
Reg.datum: jul 2019
Inlägg: 140
Sharp$: 440
Standard

Spännande omgång. Inte klar men ser ut såhär just nu.
Mycket troligt att det är 0 rätt efter tre avdelningar
Men skulle det sitta så blir det en spännande jackpotomgång
Lycka till alla

Avd 1) 9,11. Försöker komma ur billigt med ett 2-lås i kanske svåraste loppet. Tycker också det kanske är de bästa hästarna. El Maco har kalasform med 5/6 senaste loppen felfri och 2/2 på 2640. The World satt fast och inte tom på fin tid 12,6 full väg sist och nu första barfota.

Avd 2) Spik Van Gogh. Bergarns bästa chans och jag tror den sitter i spets. Det finns en 3-4 stycken till i detta lopp med samma kapacitet men det skall göras ute i spåren isåfall.

Avd 3) Spik Nadal. Man hör på Goop att han kommer göra allt för att vinna detta lopp och spetschansen är god men inte given. Även om det var länge sedan den vann så kommer han från två mycket bra prestationer. Tror det är dags nu.

Avd 4) 7,11,12,14. Jag går på norskt. Bäst på framvolten och bra chans på spets samt 3 på tillägg. Nu kanske det regnar på duktigt i Rättvik och då tror jag bakspåren kan komma in i matchen.

Avd 5) 1,2,3,4,8,9,11. Är sugen på att plocka bort Perpetuate då det inte verkar bli ledning men Lennartsson sätter ju allt som lånekusk och jag hade råd med lite streck här. Djupmyra första barfota får ett streck på det. Jag har fått feeling för Gerris Trix som har bästa tiderna och Giordana Soa som är nedstruken två spår nu.

Avd 6) 3,7,9,10. På papperet så vinner väl Cyber Lane 6 ggr av 10 så den ser rättstreckad ut. Men ta in 40 meter på ett vinnardjur samt att eventuellt dra fram Missle Hill där Reden lyft stallformen rejält och Örjan storlopp, ja ni vet. Pinto åker också med. Bergh brukar toppa hästarna fint när det är större pengar.

Avd 7) 2,4,7,11,12. Tror nog att det står mellan Axel och Cyrano mest. Ettan Tale of Jacks tar jag inte med. Dels tveksamt i spetskampen och dels Kaj Widells kuskform 4% i år.
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat