Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-08, 10:54   #6
Jajjan
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kriteriedagen för 2 år sedan (inställt i fjol) blev "som vanligt" en minnnesvärd dag Spikade i kallblodskriteriet Guli Anna med Stefan Johansson (9% och 13.03 i odds) och streckade vinnaren Bäcklös Uriel i andra kallblodskriteriet (Wiktor Kylin Blom 3% och 17.95 i odds). Favorit var Grissle Odin 84% och 1.22 i odds den blev bara tvåa!! I år hade jag tänkt göra da capo!!

i V75;4 (kriteriet) har Oskar Kylin Blom 4 Mjölner Malvin. Jag har kollat alla starter och fann att Oskar inte "gett järnet" nån gång, utan bara "åkt med" UTOM en gång då hästen plockade ner dagens favorit TANGEN OVE i en rasande spurt (var favorit till 1.70) Mjölner Malvin gav 37.40 och 1;a pris var 100.000. Den gången kördes hästen barfota bak !!!! (enda gången) Kanske bf bak idag igen ?????????

Denna gång är streckprocenten ENDAST 4% och oddset ca 12 gånger. Tangen Ove och Tangen Minto (1 och 2) och storfavoriter tillsammans med 3 Brenne Odin. Jag blir inte förvånad om Oskar visar upp en förbättrad Mjölner Malvin och är med på linjen när det avgörs. En sunt streck på bolagssystemet mitt (Winner Takes All), men fegar och vågar inte spika. Konkurrenterna kan ha nåt i bakfickan också. VP spel blir det i alla fall. Misslyckas det så har jag i varje fall gett hästen chansen !!!!
Bra där SO.
Snackade med Paltove och han lyfte ett finger för ditt drag,
och då skall man lira. PO andas isbjörnar och då lyssnar ivf
jag.

God tur med systemet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat