Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-12, 16:25   #2704
BrakZen
 
BrakZens avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 542
Sharp$: 753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tord Visa inlägg
Jag slängde upp två stycken TippX2000 och tog gamla färdigspelade rader och jämförde systemen som var garderade exakt samma. Jag ändrade bara så att ramen skulle sitta 100%

System A vann när det gäller antal 13 rätt
System B kunde få in ganska så mycket mer när det bara blev 12 rätt

Trots att systemen var identiska i upplägget så var dina 13 rättare på andra rader än raderna som System A hade tydligen
Japp det är "olika" rader i systemen. Bara slumpen som avgör vilket eller om båda ger 13. Jag gjorde som du men fick motsatt resultat på fullträffarna. System B hade flest 13:or. Däremot fick jag samma resultat när det gäller 12:orna. Flest tolvor och mest återbäring på dessa.

Om jag hade tid skulle jag titta ordentligt på systemet, det är möjligt att man kan komma ganska nära eller hela vägen till 2 tolvor i minimigaranti vid 3 rätt. Kanske PowerPlay har lust?

Här är en variant med 86,19% till 2 tolvor vid 3 U-tips. 1 tolva, 15 elvor och 87 tior i sämsta fall. En "gratis 11:a" och 6 extra tior vid 3 U-tips.

Vid 4 U-tips är det sämsta utfallet 2 tolvor, 23 elvor och 112 tior. Mao 1 extra elva och 4 extra tior jämfört med System A. Risken till sämsta utfall i System A är fortfarande 80%. I den här varianten är risken 0.48%
UM 8-3-4032 (240 kuponger): https://www.mediafire.com/file/ihhia...4032c.wga/file
BrakZen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat